Algemene voorwaarden

Voorwaarden lidmaatschap

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Je kunt online een abonnement afsluiten. Ga hiervoor naar 'lid worden' en vul je persoonlijke gegevens in. Je kunt je jaartermijn direct betalen met IDeal. Voor het volgende jaar kun je kiezen voor automatische incasso of weer betaling doen met IDeal voor het volgende termijn.

Na aanmelding krijgt je een e-mail met daarin de bevestiging van uw lidmaatschap. Je hebt hierna direct toegang tot de website. 

Wat kost een abonnement op FiscAlert?

Digitaal
In 2023 kost een abonnement € 24,50 per jaar. Je betaalt het abonnement vooraf. Je krijgt hiervoor een jaar lang toegang tot onze dienstverlening (FiscAlert Adviesservice en ongelimiteerd gebruik van de FiscAlert-site). Na 1 jaar wordt het abonnement automatisch verlengd. Een wijziging van het abonnementsgeld kondigen wij aan in FiscAlert en op www.fiscalert.nl.

Digitaal + Print
In 2023 kost een abonnement € 32,50 per jaar. Je betaalt het abonnement vooraf. Je krijgt hiervoor een jaar lang FiscAlert toegezonden en toegang tot onze dienstverlening (FiscAlert Adviesservice en ongelimiteerd gebruik van de FiscAlert-site). Na 1 jaar wordt het abonnement automatisch verlengd. Een wijziging van het abonnementsgeld kondigen wij aan in FiscAlert en op www.fiscalert.nl.

Hoe lang loopt een abonnement op FiscAlert?

Je sluit een abonnement af voor 12 maanden. In deze 12 maanden ontvang je 10 nummers van FiscAlert. Het abonnement loopt na het eerste abonnementsjaar automatisch door.

Wat krijg ik bij een abonnement op FiscAlert?

Digitaal
Als abonnee kun je niet alleen het magazine en de extra zomerspecial digitaal lezen, maar ook gebruikmaken van online rekentools en handige downloads. Daarnaast vind je op onze website veel praktische informatie en concrete tips. Voor korte financiële vragen over je persoonlijke situatie kunt je ook bellen met de Adviesservice waar ons team van specialisten je verder kan helpen. 

Digitaal + Print
Als abonnee ontvang je 10 nummers van het magazine van FiscAlert en een extra digitale zomerspecial. Daarnaast kun je online het magazine digitaal lezen en gebruikmaken van online rekentools en handige downloads. Ook vind je op onze website veel praktische informatie en concrete tips. Voor korte financiële vragen over je persoonlijke situatie kun je ook bellen met de Adviesservice waar ons team van specialisten je verder kan helpen. 

Hoe log ik in op www.fiscalert.nl?

Met je e-mailadres en je zelfgekozen wachtwoord. Wachtwoord vergeten? Dan kun je die via de link op het inlogscherm opnieuw instellen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice. Bel de Klantenservice op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op 085-4835720 of mail naar klantenservice@fiscalert.nl. Vermeld je naam, je adres en postcode en telefoonnummer.

Kan ik FiscAlert ook online lezen?

Jazeker, dat kan hier. Als je ingelogd bent, kun je de gewenste editie openen en lezen. 

Waarvoor kan ik terecht bij de Klantenservice van FiscAlert?

Bij vragen over je abonnement, de bezorging of inloggen kun je terecht bij de Klantenservice. Bel de Klantenservice op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op 085-4835720 of mail naar klantenservice@fiscalert.nl. Vermeld je naam, je adres en postcode en telefoonnummer.

Hoe geef ik een adreswijziging of wijziging van een mailadres door?

Je kunt een adreswijziging of wijziging van een mailadres per mail of per post doorgeven. Mail naar klantenservice@fiscalert.nl. Of schrijf naar: Precall BV t.a.v. FiscAlert Klantenservice Postbus 625 7000 AP Doetinchem Vermeld je naam, je huidige adres en postcode, je nieuwe adresgegevens en je telefoonnummer.

Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

Betaalgegevens (zoals je bankrekeningnummer) kun je per mail of per post wijzigen. Mail naar klantenservice@fiscalert.nl. Of schrijf naar: Precall BV t.a.v. FiscAlert Klantenservice Postbus 625 7000 AP Doetinchem Vermeld je naam, je adres en postcode, je oude betaalgegevens en je nieuwe betaalgegevens.

Wat moet ik doen als ik FiscAlert niet heb ontvangen of andere klachten heb over de bezorging?

Neem hiervoor contact op met de Klantenservice. Bel de Klantenservice op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op 085-4835720 of mail naar klantenservice@fiscalert.nl. Vermeld je naam, je adres en postcode en telefoonnummer.

Hoe zeg ik het abonnement op FiscAlert op?

Een abonnement op FiscAlert loopt na het eerste abonnementsjaar automatisch door. Je kunt opzeggen. Daarvoor geldt een opzegtermijn van 3 maanden. Na opzegging ontvang je van ons een e-mail. Hierin bevestigen wij de opzegging. Je leest ook wanneer uw abonnement stopt. Als je te veel abonnementsgeld heeft betaald, storten wij dit terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Wil je opzeggen?
Bel de Klantenservice op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur op 085- 4835720 of mail naar klantenservice@fiscalert.nl. Vermeld je naam, je adres en postcode en telefoonnummer. Zeg je binnen 14 dagen na de start van uw abonnement op? Dan kun je je abonnement herroepen. We kunnen kosten berekenen als je intussen een nummer van FiscAlert heeft ontvangen. 

Kan FiscAlert de abonnementsvoorwaarden aanpassen?

Ja. Als er wijzigingen zijn, lees je dat in FiscAlert magazine en op www.fiscalert.nl. Hoewel door ons altijd de uiterste zorgvuldigheid wordt betracht bij het samenstellen van de inhoud en het geven van advies, aanvaarden FiscAlert noch Alert Uitgeverij BV enige aansprakelijkheid voor onjuiste of onvolledige informatie (zowel off- als online), ongeacht de vorm waarin deze informatie is verstrekt.